Tuesday, 2 April 2013

SIAP LAA KORG!


Assalamualaikum..














~~~~~~~~~~~~~~~

Pagi smlm pegi blkg..nak bg bebudak ni makan..pastu rasa len mcm jer pandangan..


Macam pelik jer rupa kanopi..rupanya..


Kanopi koyak..sbb bebudak ni suka berlari² kat atas tu..tak larat nak siram dah suh dorg turun..


Besi dah terkeluar..nak betulkan kena rapatkan sumer tiang kanopi..ambik masa nak buat..ari keje mmg tak sempat..itupun tak pasti bleh baiki atau tak..


Kat ujung kanopi dah koyak..


Memang tak dapat nak tido dah kat sini..Kakak tau saper punya keje..


Ini laa rupa penjenayah yg dikehendaki tu..grrr!