Sunday, 26 May 2013

DAH SETAT DAH~


Assalamualaikum..

Bantal!! Bantal!! 2 singgit!! 2 singgit!! Ahaha ;p~


Dah setat dah aktiviti kesukaan..kali ni menjahit sarung bantal bebudak sini..aritu ader kawan bagi kain langsir..sbb kawan beli langsir baru..masih elok kainnya..kawan tau Kakak suka menjahit jadi kawan bagi laa..mmg Kakak suka..pantang ader kain..gatal tgn ni nak menjahit..langsir skolah yg lama pun dah mcm² buat..hikhik~


Khamis lepas dah setat menggunting..pastu Jumaat tu gigih laa menjahit..Sabtu pun sama..sampai laa smlm..sbb tu tak masuk 'opis' update blog..kikiki..Kakak kalau dah setat menjahit..mmg tak heran dgn yg lain..bleh ngigau laa selagi tak siap..hakhakhak~


Seronok pulak bila tgk sarung bantal bebudak ni sama jer..buat simple jer..guna bahan yg ader..kat kedai mmg tak jumpa kot bantal butang besar camni..ahaha~


Semalam..dalam pukul 3 lebih..benti menjahit..letih dah rasa dari tengahari ngadap mesin..petang nanti laa sambung..sket jer pun yg tak siap lagi..turun bawah bukak tibi..tgk laa enpon..erkkk!!! 

Ader mesej..mesej berbunyi.."Kakak..Aunty otw nak cari umah..awak rilek²..sajer nak jenguk budak² bulus.." Dah setat dahhhh..dah setat dahhhh..kahkahkah!! Bingkas bangun tukar unipom..dgr org bg salam..jappp jappp!! Kompem tak dgr sbb Kakak kat dlm umah..ekeke~

Sajer tau..suka buat kejutannnn!! Adehlaa..;p


Terima kasih sudi dtg tgk shomey² kat sini..bawak juadah utk adik² Kakak..


Untuk Kakak juga..terima kasih yer Ibu Rozi..segan tau Kakak..( sambil tutup muka )..hikhik..


Smlm Wawa jer yg melayan tetamu..melayan laa sgttt..layan tido ader laa..kikiki~


Terima kasih banyak² Kakak ucapkan..maaf andai layanan kurg memuaskan..jgn serik yer dtg lagi..ehehe ;)