Monday, 3 June 2013

SAMA JER~


Assalamualaikum..























~~~~~~~~~~~~

Bebudak ni camni laa..yg tu pangai camtu..yg ni pangai camni..kalau tak kuat semangat..mmg bleh sakit jiwa! Ahaha~

Jumaat lepas..si Andika punya bau mcm puaka..si Roy pun sama..malamnya..berkira² nak mandikan dorg..mintak petua ngan Meoww Mania..yer laa kan..Mummy Mm tu rajin mandikan jejebon..hikhik..kat sini yg slalu mandi..si Obi tu jer..sbb kekadang jatuh..Obi senang jer nak mandikan dia..letak atas jamban..jirus air..mulut menyanyi..tapi diam jer kalau kita sabunkan..ehehe..bagus Icha Kakak..:))

Nak mandikan si Wawa skali..sbb Wawa jenis byk air liur..nak kata sakit gusi elok jer dia makan..bg ubat..kejap jer baik..pastu berbalik semula..bila dia berdandan..sampai lencun laa bulu dijilat..Abg Ate pun sama..sblm ni sakit telinga..bau pekung..punya laa susah nak ubatkan..nak cuci apetah lagi..sabo jer laa..kita jer nak bagi dorg sihat..dorg sket tak heran! huh!


Pagi Sabtu..bg bebudak ni sarapan..pukul 7.30 Andika dtg..haa bagusss..cepat² jerang air..sebesen besar air suam sedia menanti Andika..seram gak ngan Dika ni..maklum laa samseng..memula jirus badan..terus Dika mengaum..hikhik..tapi yg bagusnya..tak mencakar pun..mandi guna syampu malaseb..masa bilas tu..keruh airnya..kihkihkih..patut laa busuk..bawah leher ader lubang..nanah dah kuar..siap mandi..terus letak ubat..pastu upah makan lagi sbb baik tak byk ragam..hikhik..


Bila bulu dah kering..kemain lagi berkilat²..ehehe~


Dah siap mandikan Dika..mandikan Wawa pulak..tanjat juga bila mandikan Wawa..sbb 'zaman dulu' kalau mandikan siap mencakar bagai..tapi kali ni berbeza..sore tak kuar..mencakar pun tak..yg kuar bunyi manja..purringgg mcm motobot..kuat lak tu..mata lak asik tgk muka Kakak jer..ahaha!! Lawak laa kamu ni Wa..mmg seswai laa Kakak panggil kurr kurr!!


Siap mandikan Wawa..mandikan Abg Ate..yg ni punya laa banyak bunyi..tapi tak mencakar..sukati kamu laa nak nyanyi lagu aper..kikiki..dah siap mandikan Abg..tunggu si Roy..slalu pepagi dah ader..mcm tau² jer Kakak nak mandikan dia..huh! Dekat nak tengahari baru muncul si Roy ni..dtg² ngan comot..telinga lak busuk..terus jerang air lagi..lega rasa..Roy pun tak mencakar..tapi asik menyanyi..kikiki..lepas mandi..sempat cuci dan letak ubat kat telinga Roy..harap cepat sembuh..tak dapat nak cuci beria sbb sipi² lagi tgn Kakak nak kena gigit..kalau kena kompem putus Kakak rasa..hikhik~


Lepas mandikan bebudak busuk tu..operasi menyikat dan korek telinga..separuh jer dapat korek..separuh lagi baru pegang dah mengelupur..pastu ghaib ntah kemana..huh! Paling senang nak korek ialah telinga si Otek..lagi ditadah ader laa..kikiki~

Itu laa kisahnya..cuti² asik melayan bebudak ni jer..sudahnya ketas soklan bebudak tadika tak siap²..smlm nak buat..ader lak keje lain..mujur laa pagi ni semangat rajin ada mari..itupun baru siap 1..ader 5 ketas lagi..jap lagi laa sambung..ekeke ;p~