Friday, 30 August 2013

RIANG RIA BERHARI RAYA~


Assalamualaikum..

Aritu..Kakak ader mintak gambar raya kenkawan bersama si comey..:)



Ini Cik Iela bersama Citam..:)


Cik Marie bersama Sayang dan Bubu..:)


Meow Mania bersama Juna dan Apek..sedihnya Apek baru meninggalkan kita semua kerana kemalangan..:'(


Ami Mya bersama Snow..:)


Adam..putera Puan Ko Koq..bersama si Omiey..:)


 Ammar..putera Ain Hadi..bersama kekor²nya..:)


Thalhah sekeluarga bersama Panjang..:)


Abg Omei bersama awek..si comey kesayangan Mommy Orchid..:)

Ader juga kiriman gambar si comey ajer..hikhik


Pak Ngah bersama Andy dan Senin..:)

SOX & SALEM SABENHAGEN
BABY
HIDEKI
LADY

Ini sumer si comey kesayangan kawan dari obersi..ehehe ;p

BROWN
CHE LAT..(mama Brown)
POD@TRIPOD (si comey berkaki 3)

Ini pula si comey kesayangan Ibu Rozi yg suka tido..ehehe..:)

NAKAI
TITO

Si comey kesayangan Leaya Shukri..:)

ABAM
BEBUDAK NAKAL..EHEHE ;P
OGEY

Si comey kesayangan Sunyi Sepi..

~TAMAT~

Terima kasih buat teman² yg sudi bagi gambar utk dikongsi bersama..:)




Thursday, 29 August 2013

RIANG RIA RAYA..EHEHE ;p~


Assalamualaikum..

Sabtu lepas..pegi beraya umah Pak Ngah..tima kasih Maktok sbb sudi ambik Kakak..belek² album..takder lak gambo Maktok..haishhh! ;p


EMI & JAJA

Tima kasih juga buat Emi sbb sudi datang  Wss utk tunjuk jalan pegi umah Pak Ngah..Kakak mmg tak bleh harap bab² tunjuk jalan ni..kahkahkah ;p~


Ramai juga yg hadir..Lola pun ader..:)


Kami dijamu dgn bihun yg sedap..


Dannnnnn..yg ditunggu²..jemput² Mak Ngah yg sangat lazatttt..tengok gambo pun kecur..tima kasih Mak Ngah..:)


Leo yg asik kena buli..ehehe~


Tima kasih Pak Ngah dan Mak Ngah..tahun depan saya kitorg dtg lagi..kikiki ;p~



Monday, 26 August 2013

ADIK BADIK?


Assalamualaikum..














Syasya sgt manja..pandai berdikari..Suri pun sama..tapi sian dorg jadi mangsa buli si Mila..aper ntah yg Mila hangen sgt ngan bebudak berdua ni ..asik kena hambat kena pukul jer..pagi tadi tak nampak pun bebudak berdua ni..panggil² tak dtg..jenguk kat longkang..nampak muncung si Syasya..bila panggil taknak kuar..lama² baru nak dtg..bila dukung gigil²..ni takder lain keje si Mila laa ni..

Erm..cara terbaik letak kat blkg..bebudak blkg ni..kalau ngan kucen baru dan kecik dorg tak pukul sgt..tapi ambik masa juga dorg nak terima..tadi bg Syasya makan kat blkg..pastu yg lain pun datang dekat..terus usap sumer pastu usap Syasya..biar bau sama..buat byk kali..tengok dorg ok jer..cuma Syasya jer yg sembur²..ehehe~

Pastu cari Suri pulak..panggil² kat longkang..takder jugak..mana laa pulak peginya..bila tgk Mila..kecik besar kecik besar jer..geram rasa nak belasah..jenuh cari  si Suri..masa bebudak tadika buat keje skolah..kuar cari lagi..gerak ati rasa mmg dia tak pegi jauh..jenguk kat longkang depan umah jiran..panggil² tak nyahut..tgk kat pokok tepi longkang..nampak Suri tengah duduk diam atas pokok..bila tgk muka dia..baru laa dia nyahut..laa..siannya kamu..panggil terus turun..dukung gigil² mcm Syasya..bawak pegi blkg..usap yg lain pastu usap Suri..sian Suri kebulur..harap Suri dan Syasya serasi laa duduk kat blkg..Aaminn..


~~~~~~~~~~~


Gambar petang smlm..ok jer bebudak berdua ni makan ngan Wawa..tak tau laa bebudak ni adik badik ker tak..Suri ni badan besar sket..tapi tgk macam kawan jer dorg..ader masa cam tak kawan..ehehe..;)