Monday, 26 August 2013

ADIK BADIK?


Assalamualaikum..














Syasya sgt manja..pandai berdikari..Suri pun sama..tapi sian dorg jadi mangsa buli si Mila..aper ntah yg Mila hangen sgt ngan bebudak berdua ni ..asik kena hambat kena pukul jer..pagi tadi tak nampak pun bebudak berdua ni..panggil² tak dtg..jenguk kat longkang..nampak muncung si Syasya..bila panggil taknak kuar..lama² baru nak dtg..bila dukung gigil²..ni takder lain keje si Mila laa ni..

Erm..cara terbaik letak kat blkg..bebudak blkg ni..kalau ngan kucen baru dan kecik dorg tak pukul sgt..tapi ambik masa juga dorg nak terima..tadi bg Syasya makan kat blkg..pastu yg lain pun datang dekat..terus usap sumer pastu usap Syasya..biar bau sama..buat byk kali..tengok dorg ok jer..cuma Syasya jer yg sembur²..ehehe~

Pastu cari Suri pulak..panggil² kat longkang..takder jugak..mana laa pulak peginya..bila tgk Mila..kecik besar kecik besar jer..geram rasa nak belasah..jenuh cari  si Suri..masa bebudak tadika buat keje skolah..kuar cari lagi..gerak ati rasa mmg dia tak pegi jauh..jenguk kat longkang depan umah jiran..panggil² tak nyahut..tgk kat pokok tepi longkang..nampak Suri tengah duduk diam atas pokok..bila tgk muka dia..baru laa dia nyahut..laa..siannya kamu..panggil terus turun..dukung gigil² mcm Syasya..bawak pegi blkg..usap yg lain pastu usap Suri..sian Suri kebulur..harap Suri dan Syasya serasi laa duduk kat blkg..Aaminn..


~~~~~~~~~~~


Gambar petang smlm..ok jer bebudak berdua ni makan ngan Wawa..tak tau laa bebudak ni adik badik ker tak..Suri ni badan besar sket..tapi tgk macam kawan jer dorg..ader masa cam tak kawan..ehehe..;)