Sunday, 15 September 2013

LOLA DAN LULU~


Assalamualaikum..














~~~~~~~~~~~~
Lola dan Lulu sihat dan aktif..skang ni lepas makan pagi..letak kat blkg..dorg dah tak panjat lagi..elok jer duk blkg..petang baru masuk umah..Tiger pulak selsema masih ader sket..syukur mkn minum sgt berselera..badan pun makin bulat..tapi tak reti makan sendiri..yg dia tau tadah jer mulut cam anak burung..minum pun sama..tak reti nak minum sendiri..minum air pun bersuap..Tiger tak suka minum air sejuk biasa..suka air suam..:)

Tiger pandai pegi berak kencing sendiri..lega juga..ader masa nampak mcm nak langgar dinding tapi pandai dia ngelak..ehehe..bila Lulu dan Lola main..telinga dia byk gerak²..pastu nak kejar..tapi kelaut peginya..ahaha~ Sian Tiger..mungkin dah biasa kat sini..dia bleh agak mana nak pegi..kalau dia nampak jelas..mesti bleh main sesama kat luar ngan Lola dan Lulu..Kakak harap ader keajaiban utk Tiger..moga dapat melihat dgn jelas satu ari nanti..Aaminn~