Friday, 20 September 2013

SUKA DAN DUKA~


Assalamualaikum..














~~~~~~~~~~
Arini besday Kakak..tapi besday kali ni tak laa sehepi mana..dari smlm terbayang² kelibat dak Nio..tak sangka Nio pegi sehari sblm besday Kakak..tak sangka kemanjaan yg ditunjuk dlm minggu ni rupanya tanda Nio nak pegi jauh..lepas vaksin aritu..Nio terlebih manja..suka mengadap muka dan merenung mata sambil bersembang..ntah aper yg diberitahunya..sedih bila teringat..dalam tak sedar..air mata pasti jatuh..ermm..begitu laa hidup ini..ader suka dan duka..:'(

Ini sumer dah tertulis olehNYA..redha dgn aper yg terjadi..bukan tak biasa kehilangan shomey²..dah biasa sgt..bukan sekor dua..mungkin dah beratus..tapi tu laa..bila kehilangan mcm ni..ambik masa utk jadi mcm biasa..skang ni nampak tempat Nio tido pun pilu jer rasa..bukan Kakak jer sedih..adik² pun sedih..nak² Panda dan Tiger yg rapat ngan Nio..


Tingat kisah smlm..asik intai bawah kete..kot Nio ader..


Masa mencari Nio..cam biasa laa..adik² akan ikut sama..terutama si Otek..


Masa kuburkan Nio pun dorg meneman sama..


Pasti dorg lihat kejadian yg menimpa Nio..


Panda laa yg paling kesian..


Yang lain dah pegi..dia masih setia menunggu..siap kais² tanah..sedih melihatnya..


Pusara Nio..bawah pokok..tempat yg menjadi padang permainannya..


Bila dah selesai..Panda masih juga setia..


Jangan risau Dik..Nio kamu tak kemana²..


Tetap disitu selama²nya..