Wednesday, 27 November 2013

PELISSS~


Assalamualaikum..
















BUDI~


Assalamualaikum..














~~~~~~~~~~~
Budi semakin sihat..selsema dah kurg..cuma makan jer agak memilih dan badan masih kurus kering..tersangat laa manja..tapi kekadang kena hati² gak bila datang dia punya Badang..smlm tak pasal² masa pegang dia..tetiba menggigit..ewah² kecik besor kecik besor jer Kakak tengok..ahaha ;p


Sunday, 24 November 2013

TETAMU MISTERI WSS~


Assalamualaikum..


Jumaat lepas..Mama Tatami,Kak Keelot dan Kak Cantek datang menjenguk Kakak dan adik²..ini laa tetamu misteri yg ditunggu² aritu..ehehe~


Terima kasih sudi datang..terima kasih juga bawak kepsi utk kitorg..:)


Budi yg tak brape selera nak makan tu kemain lagi makan kepsi..Alhamdulillah..


Roy pun sama join skali..hikhik


Wawa jer tak brape nak mkn sgt..sebab dah makan byk sblm tu..ehehe~


Ini laa Mama Tatami..dari Sarawak..


Bila ader urusan kat sini..


Mesti Mama Tatami luangkan masa jenguk adik²..


Terharu rasanya..;)


Nak harap Kakak pegi Sarawak sana..


Mmg kena tunggu Otek bertanduk laa..ahaha~


Jgn serik dtg sini yer..tima kasih daun keladi..


Kalau sudi datang laa lagi..;)

Sekian..;p



POTEK² 84~


Assalamualaikum..