Monday, 18 November 2013

KONVO 2013~


Assalamualaikum..

Sabtu lepas konvo Tadika Nurmutiara..ader 3 buah skolah..Nurmutiara Bijak,Nurmutiara Cemerlang dan Nurmutiara Kreatif..syukur sumernya berjalan lancar..Alhamdulillah..:)


Persembahan nasyid dari Nurmutiara Bijak sebagai pembuka..


Comey jer tgk bebudak ni..:)

video

Tak sempat nak rakam lama..byk keje kat blkg pentas..ehehe~


Tarian dari Nurmutiara Cemerlang dan Nurmutiara Kreatif..


video

Sempat rakam sket jer..




video

Tarian lagu Chibi Maruko Chan dari Nurmutiara Bijak..


Bercerita..juga dari Nurmutiara Bijak..


Bertajuk..


Anggota Badan..

video




Lepas persembahan..


Acara penyampaian hadiah dan sijil..


Tahniah buat yg berjaya..:)


Last skali..bergambar kenangan..


Ayah kepada Marsya (rambut panjang)..minta izin nak bawak bebudak ni bergambar kat luar..bebudak skolah ni tak ramai pun..kitorang akan ambik dalam 10 org jer..senang nak ajar dan bagi tumpuan..:)


Ader yang balik awal..takper laa..senang sket nak uruskan..ehehe ;p


Tahun ni Marsya tamat skolah..tahun depan darjah 1..pejam celik pejam celik dah besar sumernya..Marsya duduk skolah ni dari umur 6 bulan..ehehe~


Ashraf..(3 dari kiri)..pun darjah 1 tahun depan..Ashraf sejak umur 3 bulan dah duduk skolah ni..katanya tahun depan masih kat sini lagi..lepas abis skolah rendah duk taska sini..jumpa lagi laa ngan cikgu garang korg ni..kikiki~

video

Moga membesar menjadi org berguna..InsyaAllah..:)


Dua org ni..dulu pun tadika kat sini..skang adik dorg pulak..baju belang tu kakak kepada Ashraf..dari umur 3 bulan sampai skang umur 8 tahun masih duk skolah ni..agaknya dah bosan dia tgk muka cikgu²..ahaha ;p