Sunday, 10 November 2013

MOLLY ;)


Assalamualaikum..














~~~~~~~~~~~~~~

Hepi rasanya melihat Molly..bertambah sihat dan terjaga..pagi tadi Kak Asiah datang sini bersama temannya dan juga Molly..terima kasih byk² Kak Asiah..terubat sudah rindu..ehehe..;)

Terima kasih juga bagi makanan kat adik²..moga Kak Asiah sentiasa dimurahkan rezeki..Aaminn..


Molly mulanya nampak cam takut²..agaknya dia ingat org nak buang dia..ehehe..Molly sihat..kelakuan pun baik..diam jer dia kat sini..tak menyalak pun bila nampak adik²..Kakak bawa Molly jumpa Max (bukan nama sebenar..sesuka jer Kakak bg nama)..Max mulanya terkejut tgk Molly..tentu Max tak sangka Molly datang..Kakak lak yg terharu bila tengok bebudak berdua tu hanya memandang antara satu sama lain..hanya hati mereka yg bicara..dunia pun rasa sunyi seketika..uhuk!

Dulu Molly duduk kat depan umah Max..mereka berkawan walau berbeza darjat..Max anjing yg kaya..makan minum terjaga tapi berkurung saja di halaman rumah..sblm ni..slalu nampak Molly dan Max mengadap muka sesama di tepi pagar..penah juga nampak tuan Max balik umah..bila pagar dibuka..Molly menyusup masuk dan bertemu Max..suwitnyaa..

Masa Kak Asiah nak ambik Molly..Kakak bgtau juga kat Max..nanti tak jumpa dah dgn Molly..sedih jer Kakak tgk muka Max..takper laa..Kakak pasti Max juga doakan yg terbaik utk Molly..skang pun..ader masa Kakak jenguk juga Max..Max baik² ajer..cuma bosan agaknya takder teman mcm dulu..takper laa..dah bahagian memasing..aper² yg jadi..hidup mesti diteruskan..moga kita sumer bahagia..insyaAllah..:)