Sunday, 12 January 2014

SORG²~


Assalamualaikum..


Ini gambar kenangan tahun 2011..masa ni skolah ader 3 org cikgu..Kakak dah 14 tahun keje kat sini..Cikgu Waty dah 13 tahun..sorg lagi cikgu baby..Kakak ngan cikgu Waty serasi mengajar sesama..Kakak ajar Bahasa Malaysia,Bahasa Arab dan Agama..Cikgu Waty ajar Matematik,Sains dan Bahasa Inggeris..Art & Craft kitorg ajar sesama..tapi itu dulu..skang ni Kakak ngajar sorg² sebab Cikgu Waty dan benti keje..uhuk!

Nak cari cikgu ganti susah skang ni..takper laa..Kakak anggap ni cabaran buat Kakak..sbb tu skang ni tak sempat sgt nak update blog..ehehe..update PAGE jer bila ader masa sket..kalau dulu..bila Cikgu Waty ajar pagi..Kakak sempat laa masuk opis update blog..nanti lepas bebudak rehat..Kakak pulak ngajar..camtu laa sebaliknya..skang ni kekdg nak bukak pc pun tak sempat..ehehe ;)

GAMBAR KENANGAN 2013

Memang terasa bila Cikgu Waty takder..kalau dulu keja bahagi²..skang ni cam tamak lak buat keje sensorg..ahaha ;p 

Padahal mmg dah terpaksa buat sensorg..errr..bukan terpaksa..cam tak ikhlas laa pulak..ehehe..keje kena ikhlas..baru laa senang nak ajar bebudak..harap tahun ni bebudak sumernya terang ati..kuasa singa pun blum Kakak gunakan lagi..tunggu laa bln 3 nanti..kalau ader yang masih malas²..mmg Kakak bertukar! 

Bebudak baru pun ok jer ngan adik²..aritu ader parent kata anaknya fobia ngan kucen..tapi Kakak tgk ok jer..mmg tak sempat laa nak fobia kat sini..sbb asik tgk cikgu dia ngan kucen jer..hikhik..moga korg sumer akan jadi pencinta haiwan satu ari nanti..InsyaAllah..:)

~~~~~~~~~~~~
Doakan keje Kakak dipermudahkan yer..nanti senang laa nak meraban kat blog mcm dulu..terima kasih buat pembaca yg setia..;)