Saturday, 8 February 2014

TAHLIL~


Assalamualaikum..





























Ini adalah gambar majlis tahlil utk arwah Pak Ngah yg dibuat di Mekah..terima kasih buat teman dan suami..moga arwah ditempatkan dikalangan org² yg beriman..Aaminn..

~~~~~~~~~~~

Semalam pegi jenguk Mak Ngah lagi..bila masuk umah..terasa macam arwah masih ader..terbayang² keramahan Pak Ngah melayan kami..Mak Ngah sihat..esok Mak Ngah dah keje..harap esok Leo dan Puspa dapat seswaikan diri tinggal bersama kat umah bila Mak Ngah pegi keje..sayu betul ati tgk Leo ngan Puspa..cam sedih jer muka..lagi² Puspa..:'(

Semalam sempat juga tolong Mak Ngah kemas umah..Irwan pun ader dtg tolong mengemas barang² arwah..insyaAllah..ader masa nanti kami dtg lagi tolong kemas aper yg patut..smlm tak sempat nak kemas semuanya..sambil mengemas..sempat juga Kakak bertanya..dari minggu lepas lagi nak tanya..tapi tak tercakap..

 Kakak tanya Mak Ngah..ader tak arwah cakap aper²..mungkin terasa ati ker..aper ker dgn Kakak..iyer laa..kadang mungkin kita lukakan ati org secara sengaja dan tak sengaja..lega bila Mak Ngah kata takder..yg slalu arwah cakap..bila time masak byk..mesti arwah suh bungkuskan utk Kakak..terharunya..harap mmg benar arwah tidak penah berkecil ati dgn Kakak..:'(

Camni laa kita manusia..bila dah takder..baru laa teringat mcm²..ermm..buat teman²..selama kenal ni..mahupun di alam maya atau dah bersua muka..andai ader terasa ati dgn Kakak..harap dimaafkan..:'(