Sunday, 28 September 2014

REZEKI~


ASSALAMUALAIKUM..














~~~~~

Malam tadi..mesej ngan Kak Yam..cam biasa laa citer pasal adik2..Kak Yam pun ader berpuluh ekor kucen..rasanya ader dlm 50+..meriahnya..:)

Sembang2..pastu Kak Yam kata pagi esok nak singgah jap anta makanan kat adik2..Kak Yam pun slalu bg adik2 makanan..Alhamdulillah..rezeki adik2 sentiasa ader..moga Kak Yam sentiasa dimurahkan rezeki..

Pagi tadi..cam biasa bg adik2 makan..cuci kat depan..cuci kat blkg..lepak2 ngan adik2..mmg taknak naik atas slagi Kak Yam tak sampai..sbb slalu sgt tak dgr kalau org datang..tapi biasanya kalau Kak Yam dtg..bila sampai Kak Yam akan bgtau..

Dah letih melayan adik2..kemas dlm umah pulak..dekat pukul 12..mandikan Kelly..tertanya2 juga..nape Kak Yam tak dtg lagi? Mungkin Kak Yam tak jadi dtg agaknya..sbb dah tengahari..takper laa..nanti Kak Yam mesej laa tu..

Dah nak masuk waktu Zuhur..nak naik laa..terus kuarkan adik2..tutup sliding door..bkn aper..kalau tak tutup..ader laa tu kang yg buat pangai..duduk laa atas sampai petang..siap tido bagai..kikiki ;p

Pukul 5.30 turun bawah..lapar pulak..makan jap..pastu layan Kelly..sembang2 harap Kelly cepat sembuh..tup tap tup tap..dah 6.30..siapkan makan utk adik2 pulak..bg adik2 kat depan..bg adik2 kat blkg..kemas itu ini..terus naik atas..dahtu pasan Kak Yam komen kat page bgtau siang tadi ader singgah..erkkkk!

Terus mesej Kak Yam..dah tertulis mmg takder rezeki kitorg nak jumpa..Kak Yam kata..pukul 12.50 tghari Kak Yam sampai..waktu yg sama Kakak naik atas..pastu ader sket kesulitan utk hubungi Kakak..kalau dah kat atas..dah tutup pintu bilik..panggil camner pun mmg tak dgr..sudahnya Kak Yam letak makanan adik2 kat atas tembok..

Bila Kak Yam cakap camtu..terus tengok..ehehe..ader rezeki adik2 kat atas tu..terus turun..belen makanan adik2 petang tadi ader sket lagi tak abis..buka makanan gaulkan..adik2 sambung mkn lagi..yg dah kenyang pakat tgk jer..ehehe..

Rasa nak senyum jer bila ingat..maaf yer Kak Yam..ader rezeki kita pasti ketemu..;)