Saturday, 18 October 2014

ADIK2 RAWANG~


ASSALAMUALAIKUM..






































~~~~~

Adik2 kat Rawang makin byk..tambah pula kandang dorg mmg jelas nampak..slalu jadi tempat org buang kucen..mudah2 jer dorg lepas tgn..kalau org tak buang..kita pulak yg terjumpa..kesian kecik2 terbiar bersepah2..tak sampai ati nak biar..smlm dorg jumpa sekor lagi anak kucen masa beli barang..duk bawah kete..cam takut2..agaknya baru kena buang..risau kena langgar..nak taknak angkut bawak balik..

Kadang sian juga dgn adik2 ni..tak bebas..tapi kalau lepas risaukan keselamatan dorg pulak..sini kete kemain laju..kdg cari2..jumpa dah tak bernyawa dah..risaukan kena makan dek anjing pun yer jugak..tapi tak salahkan anjing2 tu..dorg pun perlu makan utk idup..tingat masa takder kandang..dorg lepas bebas..2 3 ekor kena makan dek anjing..:'(

Takper laa..pasti dorg paham..lagipun kakak saya tetiap ari luangkan masa lepak sesama kat dalam umah dorg..cam smlm Kakak lepak jap ngan dorg..kemain manja..dah ambik gamba pun susah..Mat Lupi pun dah besar..suka memanjat nak berdukung..

Moga adik2 Rawang dan adik2 kat Wss ni sentiasa sihat slalu..:)