Sunday, 12 October 2014

JOJO SI BUDAK JOHOR 3~


ASSALAMUALAIKUM..














~~~~~~

Semalam lepas balik dari klinik..Jojo dtg sini kejap..Jojo dah tak kencing berdarah dah..luka pun bertambah baik..Alhamdulillah..

Ikutkan Dika pun kena pegi klinik juga..tapi dari pagi tak balik pun..slalu ader jer depan umah..petang Jumaat tu Dika dah nak mkn..Sabtu kena bawa klinik utk injek skali lagi..macam tau2 jer nak kena bawak klinik..sampai ke mlm tak balik2..risau..harap Dika baik2 ajer..byk kali kuar cari tapi tak berjumpa..

Slalu takyah cari..panggil jer cepat jer muncul..pesan kat adik2 suh cari Dika..pagi tadi masa nak buka pintu..harap sgt Dika ader..tapi hampa..ermm..mana laa peginya..moga Dika slamat..petang tadi..nampak cam nak ujan lebat..risau sgt kenangkan Dika..hanya mampu doa jer..

Bagi adik2 mkn awal sket..slalu pkl 6.30 atau 7.00 mlm..masa bagi adik2 kat depan..panggil Dika lagi..tak lama tu Dika muncul..Alhamdulillah..Dika kurus tak terurus..lemah..bawak masuk umah..bersihkan badan dia..bagi minum air zam2..byk dia minum..suapkan AD dan bagi ubat DMG..harap Dika kuat semangat..

Esok nak bawa Dika pegi klinik..moga Dika cepat sihat..Aaminn~