Wednesday, 26 November 2014

AWAK SAPER?


ASSALAMUALAIKUM..


Kelmarin bagi adik2 makan malam lambat sket sbb ujan lebat..bagi makan dua tiga bekas pastu masuk kemas dapo jap..dah siap kuar plk nak kutip bekas makanan..ader belen nanti satukan jer letak bawah kanopi..

Tetiba nampak Yaya tgh makan..Alhamdulillah..lega tgk Yaya sihat..Yaya..mama kepada bebudak jepun..dah lama tak balik..pesan kat dia nanti ajak Oshi balik sini gak..

Masa nak cuci kat longkang..nampak lagi sekor kucen..???

















Dalam samar2..terus tanya..Dhani ker? Ya Allah..idup lagi kamu? Syukur sangat..Dhani masih gemok mcm dulu..dulunya..Dhani, Kay, Awan dan Vee membawa diri ntah kemana masa Yaya duk kat sini..masa tu anak2 Yaya kecik lagi..Yaya suka belasah dorg..yer laa..mungkin sbb nak jaga anak2nya..

Penah gak cari dorg..tapi tak jumpa..doa slalu agar sumer baik2 ajer..kalau yg lain masih ader..harap Dhani sampaikan pesan Kakak kat dorg..tadi pun Dhani ngan Yaya balik makan..harap dorg slalu balik makan kat sini..:)



Tuesday, 25 November 2014

KO SAPER HA?


ASSALAMUALAIKUM..


























~~~~~
Pukul 9 lebih tadi..nampak ader kucen duk depan umah..buka pintu terus dtg..besar giler..manja pulak tu..kucen org agaknya..ntah laa..bagi mkn dah tu bg ubat selsema..sian bersin2..

Tom tak padan ngan tak sihat..asik usha jer..Otek pun..tapi tak berani nak dekat sgt..takut agaknya..biar jer dia kat luar..tak lama tu..tgk dia dah takder..balik umah dia agaknya..:)





TETAMU JAUHHH ;)


ASSALAMUALAIKUM..


Petang Ahad lepas..Mama Tatami dan Kak Keelot datang menjenguk adik2..tima kasih sudi datang..nak harap Kakak jenguk adik2 kat Sarawak sana ntah bila agaknya..ehehe ;)

Maaf jamu air jer..tak sempat nak masak pun..tetamu jauh pulak yang bawak makanan..Kakak suka! Ahaha..tenkiu..;p





























Jangan serik datang lagi yer..ehehe~



Tuesday, 18 November 2014

CUTI SEKOLAH~


ASSALAMUALAIKUM..




















~~~~~

Cuti skolah dah dekat..hepinya..hikhik..padahal cuti ngajar jer..keje tetap keje..tapi oklaa bleh laa rehatkan otak..;)

Ahad ni konvo tadika..peksa dah abis..minggu ni cuma ajar bacaan ngan latihan utk akhir tahun jer..moga konvo Ahad nanti sumernya berjalan lancar..InsyaAllah..:)

Aritu penah janji ngan adik2 nak buat wetfud sendiri..tapi tu laa..asik lupa jer..ehehe..kekadang cuti2 pun bizi..ingat cuti skolah nanti nak buat laa..bleh laa buat kenduri..ehehe..;p



PANDA 54~


ASSALAMUALAIKUM..