Wednesday, 26 November 2014

AWAK SAPER?


ASSALAMUALAIKUM..


Kelmarin bagi adik2 makan malam lambat sket sbb ujan lebat..bagi makan dua tiga bekas pastu masuk kemas dapo jap..dah siap kuar plk nak kutip bekas makanan..ader belen nanti satukan jer letak bawah kanopi..

Tetiba nampak Yaya tgh makan..Alhamdulillah..lega tgk Yaya sihat..Yaya..mama kepada bebudak jepun..dah lama tak balik..pesan kat dia nanti ajak Oshi balik sini gak..

Masa nak cuci kat longkang..nampak lagi sekor kucen..???

















Dalam samar2..terus tanya..Dhani ker? Ya Allah..idup lagi kamu? Syukur sangat..Dhani masih gemok mcm dulu..dulunya..Dhani, Kay, Awan dan Vee membawa diri ntah kemana masa Yaya duk kat sini..masa tu anak2 Yaya kecik lagi..Yaya suka belasah dorg..yer laa..mungkin sbb nak jaga anak2nya..

Penah gak cari dorg..tapi tak jumpa..doa slalu agar sumer baik2 ajer..kalau yg lain masih ader..harap Dhani sampaikan pesan Kakak kat dorg..tadi pun Dhani ngan Yaya balik makan..harap dorg slalu balik makan kat sini..:)