Monday, 1 December 2014

KONVO 2014~


ASSALAMUALAIKUM..

Konvo dah lepas seminggu yang lalu..tapi baru skang dapat abadikan kisahnya di sini..nampak tak kebizian Kakak kat situ? Ehehe ;p


Syukur Alhamdulillah..konvo berjalan lancar..


Acara pembukaan dari anak2 didik..


Nasyid bertajuk..

video

Erti Al-Fatihah..


Persembahan kedua tarian dari tadika Mutiara Cemerlang..tak sempat nak tengok sangat sbb siapkan budak2 utk persembahan tarian Doraemon..


Masa berlatih..ingatkan nak latih sumer..memandangkan masa tak cukup dan ader yg mmg susah nak hafal step..jadi latih 3 org jer..

video

Tarian Doraemon..masa berlatih mmg dah sama step memasing..tapi bila konvo kemain cepat yg kanan tu..gabra lettew..ahaha ;p 

Tak sempat nak ambik bidio..ni pun dapat mintak kat parent..ok laa tu dpt gak buat kenangan walau separuh..ehehe..


Abis persembahan..acara penyampaian sijil dan hadiah..


Pastu biasa laa sessi bergambar..


Bergambar..dan


Bergambar..;p

Tamat sudah persekolahan tahun ni..syukur sangat walau ngajar sorg2..dapat ajar dorg sampai pandai..target bln 6 bleh membaca juga tercapai..nanti 6 tahun senang laa nak ajar..:)

Tahun depan dah kompem 7 org masuk tadika..tinggal lagi 3 tempat kosong..sini mmg tak ambik ramai pun..cukup 10 org jer..kurg takper jangan lebih..bkn aper..tempat bukannya besar mana..dgn taska lagi kat atas..kalau ramai2 mesti tak selesa dorg nak belajar..

Kalau sket bleh bagi tumpuan betul2 kat dorg ni..dah laa pelajaran dorg ni banyak..hebat anak2 skang ni..kecik2 dah kena blajar mcm2..bkn mcm zaman dedulu..subjek Bahasa Malaysia,Bahasa Inggeris,Matematik,Sains,Agama,Bahasa Arab,Pendidikan Seni..tambah mengaji..tambah lagi ngan subjek bacaan utk Bm,Bi dan Jawi..byk sungguh..dan slalu rasa kagum ngan dorg ni bila dapat kuasai sumernya..cam comey jer kecik2 dah pandai baca jawi..hikhik ;)

Moga sumer anak2 didik Kakak menjadi anak pintar dan cemerlang..Aaminn..