Tuesday, 10 February 2015

SABTU YANG LEPAS~


ASSALAMUALAIKUM..


Sabtu yg lepas..bawak Puspa pegi klinik..sbb nak vaksin..tapi doktor kata takyah sbb umur dah lebih 10 tahun..jadi suh tgkkan mulut Puspa sbb slalu kuar air liur..masalah gusi dan gigi..faktor umur juga..kena injek 3x..sbb tu laa tak dpt nak anta balik umah lagi..arini tgk dah kurg dah kuar air liur..dah kurg juga bengkaknya..Alhamdulillah..


Sementara tunggu giliran..duduk dekat ngan budak comey ni..cam tak sakit..mungkin tuan dia anta vaksin..


Lepas rawat Puspa..jenguk Niki kejap kat wad..


Geram sungguh tgk anak2 dia..


Rasa nak picit jer sekor2..ehehe~


Telinga Niki dah nak baik..tapi doktor kata dah tak bleh dengar sbb ulat dah makan kat dlm telinga aritu..


Sian Niki..pekak sebelah..


Syukurlah..ader insan yang baik hati sudi nak jaga Niki dan anak2..esok Niki akan dihantar kepada tuan baru..Alhamdulillah..:)


Ini kucen bengal di sebelah wad Niki..mesra sgt budaknya..nampak sihat..mungkin kena duk klinik jap sbb tuan ader hal..


Ini pula Tripod..si comey berkaki 3..masih ader yg ingat tak? Tripod masih jadi penghuni setia di sini..


Syarat utk menjaga Tripod sgt ketat..sbb tuan asal inginkan yg terbaik utknya..andai ader yg berminat utk menjaga Tripod..bleh hubungi Klinik Petcare,Melawati..03-41069515..

Sekian Terima kasih..ehehe..;p