Sunday, 3 May 2015

KELLY!!!


ASSALAMUALAIKUM..








~~~~~
Kelly..mmg betul2 menguji kesabaran..Kelly dah buat pangai diva dia..kekonon cuti2 ni..bila tak kemana2..masukkan adik2..nak rilek2 ngan dorg..tapiii..hmphhh!

Buka sliding,biar adik2 depan senang kuar masuk..Kelly pun bleh kuar..sbb sakit Kelly dah 90% baik..Alhamdulillah..tapi Kelly asik cari gaduh jer..sampai adik2 depan terus taknak masuk..duk luar jer..sumer tensen ngan Kelly..bila kurung Kelly..nanti bila dah kuarkan adik2..mula laa dia buat pangai..kencing berak sepah2..padahal sblm ni reti jer gi jamban dia..grrr!

Bila buka pintu blkg..bagi adik2 blkg lak masuk..pun sama..Kelly asik meludah2 jer..asik kena tampar jer si Reza tu..Rizki pun sama..bila kurung si Kelly..nanti bila kuarkan adik2..mula laa si Kelly buat hal..nak kurung dlm bilik kesian..sbb dah lama sangat duk dlm umah..tapi bila lepas jer dlm umah..buat pangai sokmo..kekadang baru jer lepas nyapu..lepas ngemop..tgk2 dah ader taik! Dah ader kencing! Grrr! Bila bebel2..mula laa buat muka bajet2 kiut..mmg tak jadi nak marah bila tengok muka camtu..haii..susah laa kalau kamu sorg jer bleh duk umah ni Kelly..lelama bleh sakit jiwa Kakak ni..wuwuwu!!